کارگروه اصلاح الگوی مصرف در منطقه ۱۴ تشکیل شد.

در آستانه فرارسیدن فصل تابستان و با توجه به افزایش مصرف انرژی، کارگروه اصلاح الگوی مصرف با حضور محمد امین سالاری پور شهردار و جمعی از مدیران شهری، اجرایی و نهادهای خدمت رسان تشکیل شد.

سالاری پور در این هم اندیشی با اشاره به به لزوم فرهنگ‌سازی در زمینه اصلاح الگوی مصرف و استفاده از انرژی‌ها، بر تداوم برگزاری جلسه‌ ها ی مدون برای تبیین برنامه ها و فعالیت های آموزش محور ویژه مدیریت انرژی تاکیدکرد.

بهره گیری از ظرفیت های موجود، تدوین برنامه مدون و مشخص با رویکرد آموزشی در حوزه اصلاح الگوی مصرف، به ویژه در حوزه آب و برق با توجه به فرارسیدن فصل تابستان و افزایش میزان مصرف انرژی، از موضوعات مهمی است که با تاکید سالاری پور در دستور کار این کارگروه قرار گرفت.

شهردار منطقه با بیان اینکه ترویج فرهنگ اصلاح الگوی مصرف باید به عنوان یک حرکت اجتماعی و عمومی در جامعه نهادینه شود، گفت: در این راستا علاوه بر مدیریت مصرف اداری می‌توان از ظرفیت مردم، مساجد و مراکز آموزشی و فرهنگی و اجرای برنامه های آموزش محور فرهنگ استفاده صحیح را در جامعه تبیین کرد.

سالاری پور در پایان از پای کار بودن مدیریت شهری برای همکاری با نهادها و دستگاه‌های اجرایی برای اقدامات مهم و تأثیرگذاری در زمینه اصلاح الگوی مصرف خبرداد.

  • نویسنده : علای صادقی پری