خدمت در مسجدامام حسن مجتبی(ع) با حضور عضو شورای اسلامی تهران /شناسایی و رفع نیاز محله ها با بهره مندی از ظرفیت مساجد

به گزارش سیاسی نیوز، امیر یزدی شهردار دارالمومنین تهران با همراهی مهدی اقراریان عضو شورای اسلامی شهر تهران و عبدلیان پور رئیس مرکز وکلا وجمعی از مشاوران قوه قضاییه طی دیدارمردمی در مسجد امام حسن مجتبی (ع) پاسخگوی درخواست ها و مشکلات حقوقی و قضایی شهروندان دارالمومنین تهران شدند.
اقراریان عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مردم دارالمومنین تهران دارای قدمت هویتی و مذهبی بالایی هستند و ارتباط و فعالیت مردمی در مساجد منطقه رونق دارد، یاداور شد: ما نیز تلاشمان بر این است تا صدای شهروندان در شورا باشیم از این رو بر حضور در پایگاه های مذهبی در جهت شناسایی کم و کاستی ها و رفع مشکلات مردم اهتمام ویژه داریم.
وی ضمن بررسی مطالبات مطروحه شهروندان، از تلاش مدیریت شهری منطقه ۱۴ برای خدمت بیشتر به این مردم و رفع مشکلات شهری در قالب دیدار های مردمی در مساجد تقدیر کرد.
یزدی شهردار منطقه ۱۴ نیز با ارائه گزارشی از عملکرد و برنامه های مدیریت شهری منطقه چون تسهیل در صدور پروانه، ساماندهی و جمع آوری انهار، تامین روشنایی معابر و احیای فضاهای سبز و بوستان ها برای ارتقای بهبود کیفیت زندگی در این منطقه، یاداور شد:

خدمت به مردم دارالمومنین تهران در اولویت اهداف و برنامه های مدیریت شهری قرار دارد و مدیریت شهری منطقه پای کار است تا برای تحقق رضایت مندی کامل شهروندان با بهره مندی از ظرفیت این پایگاه های مردمی زمینه مشارکت همچنین شناسایی نیازهای مردمی طبق مطالبه شهروندان هر محله را فراهم سازد.
شهردار منطقه در پایان ضمن بررسی موضوعات مرتبط با امور حقوقی و قضایی توسط کارشناسان و مسئولان قضایی، دستور رسیدگی به آن ها را صادر کرد.

  • نویسنده : شکوه زین الدینی