شهردار منطقه 14 از اجرای طرح ضربتی جمع آوری معتادان متجاهردر منطقه خبرداد.

به گزارش سیاسی نیوز؛ محمد امین سالاری پور با بیان اینکه با اجرای این طرح معتادان متجاهر در مکان‌ها و نقاط آلوده و آسیب‌دیده شناسایی‌شده به شکل ویژه و ضربتی جمع آوری و ساماندهی می شوند، افزود: این طرح با همیاری حوزه خدمات اجتماعی ، پایگاه ششم مبارزه با مواد مخدر و کلانتری ۱۳۲ نبرد با آغازفصل زمستان در منطقه به اجرا درآمده است.
سالاری پور با تاکید بر اهمیت کاهش آسیب های اجتماعی به عنوان برنامه های اولویت دار مدیریت شهری در منطقه گفت: در این راستا و به منظور رضایت مندی خانواده ها و شهروندان منطقه بویژه محلات پر مخاطره، نسبت به شناسایی کلونی های حضور معتادان متجاهر و ساماندهی آنها اقدام می شود.

وی ضمن مثبت ارزیابی کردن همکاری نهادهای انتظامی و امنیتی مشارکت کننده در طرح ، از استمرار گشت خدمات اجتماعی منطقه ۱۴ به صورت شبانه روزی در اماکن و فضاهای بی دفاع و اماکن شهری منطقه نسبت به جذب مددجویان بی سرپناه خبرداد..

سالاری پور در پایان یاداور شد: طرح های ضربتی جمع آوری معتادان متجاهر تا پایان سال و فرارسیدن نوروز۱۴۰۲ در سطح منطقه اجرا خواهد شد تا باعث رضایت خاطر و احساس امنیت شهروندان دارالمومنین تهران شود.

  • نویسنده : میرصانع