محمد امین سالاری پور شهردار منطقه ۱۴ همزمان با هفته ارتباطات و نشست صمیمانه با تیم اداره روابط عمومی شهرداری این منطقه از تلاش های همکاران این اداره قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، سالاری پور با بیان اینکه روابط عمومی پل طلایی ارتباط مشهروندان با دستگاه‌ها و نهادهای مختلف و یکی از مبانی توسعه هر سازمان روابط عمومی پویا و کار آمد است، از همکاران روابط عمومی منطقه که در راستای اهداف سازمانی و برای نمایش تلاش و فعالیت های حوزه های مختلف شهرداری تلاش می کنند، تقدیر کرد.
وی با بیان اینکه جایگاه روابط عمومی به عنوان یک نهاد مشورتی و یک عنصر مهم در ارتقاء و پیشرفت یک سازمان و در آگاهی بخشی و ایجاد امید به آینده ای روشن حائز اهمیت است، افزود: تولید با کیفیت محتوا و ایجاد خلاقیت همچنین ارتباط موثر با شهروندان به صورت محله محور، از زمینه های موثر در فرهنگسازی و تحقق اهداف سازمانی همچنین مشارکت پذیری بیشتر شهروندان در مدیریت شهر است.
وی در ادامه این نشست بر همکاری و تعامل حوزه های مختلف شهری منطقه با همکاران روابط عمومی، برای برنامه ریزی و اجرای برنامه ها و رویدادهای پیش رو با استفاده از ظرفیت های محلی تاکید کرد.
گفتنی است در پایان این نشست صمیمانه از عملکرد تیم روابط عمومی منطقه ۱۴ با اهدای لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

  • نویسنده : همایون عبدالرزاق