طرح های مختلف نگهداشت شهری و زیباسازی بوستان ها و فضاهای سبز با استفاده از تکنولوژی مدرن در اولویت فعالیت های شهری منطقه ۱۴ قرار گرفت.

امیر یزدی شهردار منطقه طی برگزاری مراسم تکریم و معارفه معاون خدمات شهری و محیط زیست این منطقه با تاکید بر لزوم بهداشت و زیبایی منظر شهری برای افزایش کیفیت زندگی و رضایت و رفاه شهروندان، دستور اجرای طرح نگهداشت در حوزه های مختلف خدماتی و شهری را با محوریت محلات و فضاهای سبز صادر کرد.

یزدی با اشاره به اهمیت نگهداشت و رسیدگی به سرانه فضای سبز منطقه به عنوان یکی از مهمترین فضاهای شهری و مورد نیاز شهروندان، از آبیاری این فضاها به روش مکانیزه و تجهیز بوستان ها به سیستم آبیاری هوشمند با هدف بهینه سازی مصرف انرژی و نیروی کار به عنوان اولویت فعالیت های حوزه خدمات شهری نام برد. تامین روشنایی بوستان ها و رفع مشکلات مربوط به خاموشی فضاهای سبز از موارد مورد تاکید شهردار منطقه است که در دستور کار قرار گرفت. یزدی تاکید کرد: علاوه بر نگهداشت فضاهای سبز منطقه، در کوتاه ترین زمان نسبت به تامین روشنایی معابر و فضاهای سبز تاریک همچنین رفع خاموشی بوستان های تاریک برای رفاه مردم و افزایش ضریب امنیت این سرانه های عمومی انجام می شود.

شهردار منطقه در پایان ضمن قدردانی ازعملکرد علیرضا برزگر مرادی معاون خدمات شهری و محیط زیست سابق برای رباطی معاون خدمات شهری و محیط زیست جدید منطقه آرزوی موفقیت کرد.

  • نویسنده : زهرا عبدلی