عزیزان و همکاران گرامی بروید با ولایت مطلقه فقیه آشنا شوید و با ریشه و وجود آن شناخت پیدا کنید و گرنه بدانید اگر آشنا نشوید دیر یا زود پایه‌های اعتقادتان متزلزل می‌شود و نابود می‌شوید.

به گزارش سیاسی نیوز؛ پنجمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم محمدحسین حمزه، فرا رسیده است. این شهید، ۱۵ اسفند ۱۳۶۵ چشم به جهان گشود. در همان نوزادی به بیماری سختی مبتلا و تحت عمل جراحی قرار گرفت. محمدحسین در شرایطی به دنیا آمد که دو دایی شهید و یک عموی اسیر در دست بعثیان خاطراتش را رقم می‌زد. پدرش پاسدار، رزمنده و جانباز؛ مادرش، خواهر دو شهید، که همین امر باعث شد با فرهنگ ایثار و شهادت رشد کند.

مراحل تحصیل را تا دیپلم به پایان رسانید سپس به کسوت لباس سبز قامتان پرافتخار سپاه درآمد. بار اول در سال ۹۴ به مدت سه ماه در سوریه حضور داشت. برای بار دوم هم داوطلبانه، عازم منطقه حلب سوریه شد و مسئولیت فرماندهی گروهان را در خط پدافندی به عهده گرفت که سرانجام در صبح پنج‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۵ بر اثر اصابت گلوله توپ دشمن داعشی، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

در فرازی از دل نوشته‌ شهید حمزه آمده است: «مراقب دشمنی دشمنان و منافقان باشید چرا که شما هرزمان که توانستید خصلت گرگ و روباه و خوک را عوض کنید می‌توانید دشمنی آمریکا و انگلیس و آل‌سعود را هم از بین ببرید؛ بدانید ولایت مطلقه فقیه عین ولایت امام‌زمان(عج) و پیامبر اعظم(ص) و ولایت خداوند است…عزیزان و همکاران گرامی بروید با ولایت مطلقه فقیه آشنا شوید و با ریشه و وجود آن شناخت پیدا کنید و گرنه بدانید اگر آشنا نشوید دیر یا زود پایه‌های اعتقادتان متزلزل می‌شود و نابود می‌شوید.»

  • نویسنده : عبدی