یک طلبه رشتی به علت تذکر حجاب به زنی مورد حمله با چاقو قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش سیاسی نیوز؛ سردار عزیزالله ملکی در این باره گفت: به دنبال حمله به یک طلبه آمر به معروف و ناهی از منکر و ضرب و شتم و چاقوکشی منجر به جراحت وی از ناحیه کمر در منطقه چمارسرای رشت در تاریخ نهم فروردین، بلافاصله موضوع شناسایی و دستگیری عاملان حمله به وی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با تاکید بر لزوم احیاء امر به معروف و نهی از منکر و حمایت همه جانبه پلیس از این فریضه الهی افزود: پس از انجام یک سری اقدامات فنی و با اشرافیت پلیس سرانجام هر چهار نفر عاملان ایراد ضرب و جرح و حمله به آمر به معروف شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی، برخورد پلیس با اراذل و اوباش و گردنکشان را قاطع و پشیمان کننده خواند و افزود: متهمان برای بررسی بیشتر و تکمیل پرونده در اختیار پلیس هستند. لازم به ذکر است حجت الاسلام سید جلیل میرحسینی در حالی که به یک خانم کشف حجاب کرده تذکر لسانی داد، توسط عده ای از اراذل و اوباش با چاقو مجروح شد.

حجت الاسلام سیدجلیل میرحسینی از طلاب جهادی استان گیلان، عصر روز چهارشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۲ در شهر رشت بعد از تذکر لسانی به یک خانم بی حجاب، توسط اراذل و اوباش مورد ضرب و شتم و حمله با چاقو قرار گرفت.
او در گفت‌وگوی تلفنی با خبرنگار حوزه نیوز درباره جزئیات حادثه گفت: از پمپ بنزین فلکه یخ‌سازی به سمت چُمارسرا رشت می رفتیم دیدم یک خانم کلاً کشف حجاب کرده که به او تذکر لسانی دادم، اما عده ای از اراذل و اوباش که حدود ۱۰ نفر بودند از آن طرف خیابان آمدند و با چاقو به ما حمله کردند.
حجت الاسلام میرحسینی درباره وضعیت جسمی خود اظهار کرد: از دیروز در بیمارستان بستری هستم و عمل جراحی شدم و در حال حاضر هم می خواهم سی‌تی اسکن انجام بدهم.

  • نویسنده : حسن عبدی