میزخدمت به مردم دارالمومنین تهران این هفته در مسجد بهشتی و با نادعلی عضو شورای اسلامی شهر تهران و محمد امین سالاری پور و مدیران شهری منطقه برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، نادعلی عضو شورای اسلامی شهر تهران در این دیدار ضمن تبریک حلول ماه ذی حجه و پاسخگویی به مطالبات مردمی با تاکید بر اینکهکارهای فرهنگی باید دست خود مردم باشد و حاکمیت باید تسهیل گری در مراسمات فرهنگی صورت پذیرد، گفت:در دارالمومنین طهران که مرکز مساجد و حسینیه های تهران است باید کارها حتما مردمی اداره شود چراکه خواستگاه این افکارهاست.
سالاری پور شهردار منطقه۱۴ نیز پس از رسیدگی مطالبات مردم در مسجد با بیان اینکه مردم دارالمومنین تهران دارای قدمت هویتی و مذهبی بالایی هستند و ارتباط و فعالیت در مساجد رونق دارد، از تلاش برای خدمت بیشتر به این مردم و رفع مشکلات شهری با استمرار دیدار های مردمی و برپایی میز خدمت در مساجد خبرداد.

در ادامه و به منظور ادای احترام و گرامیداشت نام و یاد شهدا، مدیریت شهری منطقه و عضو شورای اسلامی شهر تهران در دیدار با خانواده شهیدان به مقام معزز این شهد و خانواده سرافرازشان ادای احترام کردند.

در این دیدار صمیمانه با قدردانی از جانفشانی شهدا که دلاورانه جانشان را برای امنیت و آزادی مردم و سرزمین نثار کردند، از خانواده این شهید منطقه که در عملیات خیبر و جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل آمد، تجلیل شد.

  • نویسنده : حمید رضا عرب