شهردار منطقه14 از اجرای برنامه‌های متنوع هنری و فرهنگی به مناسبت هفته تهران و روز جهانی گردشگری دراین منطقه خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، محمد امین سالاری پور گفت: حوزه اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه با نگاهی به ظرفیت‌های محله ای، برنامه های متعددی را با رویکرد معرفی مفاخر محلات قدیمی و جاذبه های گردشگری ، تفریحی منطقه برگزار کرده است.
وی با اشاره به اینکه هفته تهران فرصتی برای نمایش هویت و فرهنگ پایتخت است، افزود: این برنامه و سایر برنامه‌های هفته گردشگری همچون برپایی نمایشگاه محیطی اماکن گردشگری منطقه، انتشار عکس ها و فیلم های قدیم منطقه با عنوان هویت تهران و اکران مجموعه طرح های مشاهیر دارالمومنین با
هدف شناساندن هویت محله ها و شناساندن ظرفیت های گردشگری تاریخی، مفاخر محلات وهمچنین هویت و تاریخچه محلات به مردم درنظرگرفته شده است.
سالاری پور با اشاره به برگزاری تور عکاسی از آرامستان های تاریخی دولاب گفت: این تور گردشگری ، هنری و فرهنگی با توجه وجود بزرگ ترین آرامستان های قدیمی غیر ایرانیان در منطقه۱۴ که خود گنجینه ای غنی از تاریخ هستند ، پیش بینی شد.
شهردار منطقه۱۴ در پایان از برگزاری تور دوچرخه سواری با حضور جوانان علاقه مند همچنین دیدار با خانواده ها، نخبگان محلی ، نواختن زنگ تهران در مدارس تجلیل از شهروندان در حوزه تهران پژوهی به عنوان دیگر برنامه های به اجرا درآمده به پاس گرامیداشت هفته تهران و گردشگری در منطقه نام برد.

  • نویسنده : مرتضی فعال اصلی
  • منبع خبر : روابط عمومی منطقه 14