سید جعفر هاشمی تشکری و علی اصغر قائمی اعضای شورای اسلامی شهر تهران با همراهی محمد امین سالاری پور شهردار منطقه ۱۴ روند پروژه های شاخص و توسعه محله ای این منطقه را مورد بررسی قرار داد و بر اهمیت انجام کارهای ماندگار، تکمیل زیرساخت ها و نیازهای بنیادی برای اجرای پروژه های شهری تاکید کرد.

سید جعفر هاشمی تشکری عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن بازدید میدانی از پروژه های خرد و کلان منطقه۱۴، فعالیت‌ها و برنامه‌های حوزه های شهری همچنین معضلات و پتانسیل های محلات دارالمومنین تهران در هم اندیشی با شهردار و مدیران شهری مورد بررسی قرار داد.

این عضو شورا با مثبت ارزیابی کردن روند اجرا و اتمام پروژه های شهری جاری نسبت به یکی دوسال اخیر، از تلاش آگاهانه و دلسوزانه مدیریت شهری منطقه ۱۴برای ارئه خدمت کیفی به مردم دارالمومنین تهران و ارتقای بهبود کیفیت زندگی در محلات این منطقه قدردانی کرد. هاشمی تشکری با پرداختن به ضرورت نگاه تکمیل زیرساخت ها و رفع نیازهای بنیادی در اجرای پروژه های شهری، پیگیری مدیریت شهری و فعالیت ها وپروژه های منطقه را به عنوان کارهای ماندگار برای شهر و منطقه ارزشمند ارزیابی کرد.

عضو شورای شهر تهران، معتمدان مردمی را سرمایه های معنوی و یاری رسان مدیریت شهری در شناسایی نیازها و حل مسائل وچالش های زیرساختی شهری و اجرای پروژه های مورد رضایت مردم برشمرد. پیگیری بر روند پروژه بزرگراه شوشتری به عنوان کمربند شرقی پایتخت، مسائل و مشکلات مربوط به سرانه های ورزشی و تعیین تکلیف ظرفیت های پیشنهادی منطقه برای افزایش سرانه های عمومی و سبز از موارد ی بود که به گفته عضو شورای اسلامی شهر تهرن در برنامه ریزی جاری شورا بررسی و پیگیری خواهد شد.

وی همچنین از استمرار جلسات و بازدید های میدانی جهت مرتفع شدن مشکلات و هموارشدن مسیر توسعه در محلات به عنوان فعالیت های پیش روی شورا خبرداد.

گفتنی است؛ این جلسه همچنین با طرح نقطه نظرات و پیشنهادات معتمدین منطقه، درخصوص اولویت نیازهای محلات وقدردانی از پاکبان خدوم و نمونه منطقه پایان یافت.

  • نویسنده : محمد صایبی