کوچه های باریک محلات منطقه ۱۴ پس از سالها و برای رضایت و رفاه شهروندان بهسازی و مناسب سازی شد.

محمد امین سالاری پور شهردار منطقه با بیان اینکه وضعیت مناسب معابر و کوچه ها تاثیر زیادی بر منظر شهر از نگاه هر رهگذر دارد، گفت: در راستای بهبود کیفیت زندگی در محلات منطقه، مناسب سازی و بهسازی معابر و کوچه ها بویژه در محله های قدیمی محقق شده است.

سالاری پور از اجرای عملیات روکش آسفالت با محوریت کوچه های باریک به عنوان فعالیت خوب عمرانی که از درخواست‌های مهم و همیشگی شهروندان بود، نام برد و گفت: باتوجه به فرسوده بودن و قدیمی بودن بخشی از بافت منطقه و وجود کوچه های کم عرض و بن بست که به تعمیر، نگه‌داری و لکه‌گیری نیازداشتند، مناسب‌سازی و آماده‌سازی این خیابان‌ها و کوچه‌ها در دستور کار قرار گرفت.

تبدیل نهرهای قدیمی به کانیو همچنین جمع آوری تیرهای برق های مزاحم در وسط کوچه ها از دیگر موارد انجام شده شهرداری منطقه برای مناسب سازی کالبد شهری و جلب رضایت شهروندان بویژه در محلات قدیمی و کوچه های باریک است که سالاری پور به آن اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه آسفالت بیش از ۸۰ درصد از کوچه ها و معابر قدیمی انجام شده تاکید کرد: از آنجاییکه یکی از درخواست‌های مهم و همیشگی شهروندان، آسفالت و مناسب سازی معابر شهری است، این مهم برای تهسیل در تردد شهروندان در سایر معابر و محلات باقی مانده و در قالب پروژه های محله ای اولویت دار انجام می‌شود.

  • نویسنده : همایون عبدالرزاق