شهردار منطقه۱۴ در ارزیابی میدانی روند اجرای طرح ترافیکی خیابان قره یاضی را بررسی کرد.

محمد امین سالاری پور شهردار منطقه ۱۴ در این بازدید با اشاره به اولویت فعالیت‌های شهرداری برای افزایش سرانه‌های عمومی و رفع گره‌های ترافیکی در منطقه، بر تسریع در اجرای طرح تعریض خیابان قره یاضی تاکید کرد.

سالاری پور با مثبت ارزیابی کردن اجرای طرح ترافیکی خیابان قره یاضی گفت: روانسازی و بازشدن گره‌های ترافیکی با توجه به موقعیت جغرافیایی و بافت بسیاری از محلات منطقه از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی ادامه داد: از این رو و به منظور تسهیل دسترسی به خیابان پیروزی به عنوان یکی از محورهای اصلی شرق پایتخت و کاهش گره ترافیکی این بخش از منطقه حد فاصل خیابان نجار محمودی تا پیروزی، تسریع در اجرای این طرح در دستور کار است.

سالاری پور ضمن بررسی روند اجرای طرح و تعیین تکلیف املاک معارض برای تعریض کامل خیابان یادآورشد: در تعامل با نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی و تعین تکلیف املاک و معارضین باقی مانده طرح و با تعریض کامل خیابان شاهد بهبود وضعیت ترافیک این بخش از منطقه و رضایت شهروندان خواهیم بود.

شهردار منطقه۱۴ در پایان خدمت به مردم را در اولویت فعالیت ها برشمرد و بر تلاش و تسریع اجرا و اتمام بموقع و اصولی پروژه ها تاکید کرد.

  • نویسنده : محمد صایبی