ستاد مردمی فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار با هدف تشریخح و تبلیغات انتخاباتی برنامه‌های حجت‌الاسلام والمسلمین «سید ابراهیم رییسی» به ریاست دکتر حسین اسماعیلی آغاز به کار کرد.

به گزارش سیاسی نیوز به نقل از ستاد مرکزی حجت‌الاسلام سید ابراهیم رییسی، ستاد مردمی فرزندان شاهد و ایثارگر با هدف تشریح برنامه‌های حجت‌الاسلام والمسلمین «سید ابراهیم رییسی» و تحقق مطالبات عمومی در سراسر کشور به ریاست دکتر حسین اسماعیلی آغاز به کار کرد.

اسماعیلی فلسفه تشکیل ستاد مردمی فرزندان شاهد و ایثارگر را آگاهی‌بخشی مردمی در بخش خانواده های معزز شهدا و ایثارگران جانبازان و معرفی فرد اصلح و برنامه‌های او برای دولت آینده ذکر کرد. 

به گفته وی، ستاد مردمی فرزندان شاهد و ایثارگر حامیان سید ابراهیم رییسی متشکل از خانواده های معزز شهداء، ایثارگران و جانبازان با سلایق سیاسی متفاوت محملی برای حضور دوستداران ایران آباد و قوی که دل در گرو پیشرفت و توسعه کشور دارند، است تا در بهبود وضعیت معیشت مردم، تولید و اقتصاد کشور سهیم باشند.

رییس ستاد مردمی فرزندان شاهد و ایثارگر ادامه داد: ستاد مردمی فرزندان شاهد و ایثارگر رییسی در همه استان‌ها به صورت فراگیر شروع بکار خواهد کرد و از حضور داوطلبانه افراد دلسوز و آرمانگرا از همه طیف‌ها و سلیقه‌های سیاسی استقبال می‌کند. 

اسماعیلی مهم‌ترین رسالت این ستاد را بعد از تشکیل احتمالی دولت عدالتخواه، تحول‌گرا و مردمی رییسی، مطالبه‌گری برای تحقق شعارهای انتخاباتی دانست. 

به گفته رییس ستاد ستاد مردمی فرزندان شاهد و ایثارگر ، استفاده از ظرفیت‌های متخصصین و اقشار مدافع ارزش‌های انقلابی، تبلیغات سالم، بدون اسراف و تبذیر، رعایت اصول اخلاقی در تبلیغات و پرهیز از سیاه‌نمایی و تخریب شخصیت سایر کاندیداها از اصول این ستاد مردمی است.