شهردار منطقه14 از برگزاری مسابقات ورزشی تفریحی متنوع «قهرمان شهر» در ایستگاه های ورزش شهروندی منطقه خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، محمد امین سالاری پور گفت: این رقابت ورزشی با هدف ترویج الگوی مشارکت شهروندان و ارتقای جایگاه ورزش همگانی با حضور شهروندان بویژه بانوان منطقه در ایستگاه های ورزش شهروندی مستقر در بوستان ها برگزار شده است.
وی افزود: دراین طرح ورزشی که به صورت دوره ای ادامه دارد، بیش از ۲هزارنفر از بانوان محلات منطقه با هم به رقابت پرداختند و به نفرات منتخب جوایزی اهداشد.
وی با اشاره به اینکه فینال این رقابت ها در دو بخش تیمی و انفرادی و در رشته های آمادگی جسمانی، بدمینتون، تنیس روی میز و… به صورت تک حذفی با حضور بیش از۳۵۰ بانو دربوستان زیتون برگزارشد، یاداور شد: به منظور افزایش نشاط و سلامتی و ارتباط صمیمانه بین شهروندان و ورزشکاران محلی ، اجرای برنامه ها در قالب رقابت سالم درایستگاه های ورزش شهروندی منطقه مورد توجه و دستور کار شهرداری منطقه قراردارد.
سالاری پور با بیان اینکه فعالیت های ورزشی از مهم ترین راهکارهای پرکردن اوقات فراغت کاهش آسیب های اجتماعی است، خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و سلامت جسمانی و روانی خانواده ها همچنین تحکیم روابط اجتماعی محله ها ، برنامه های ورزشی با استفاده از ظرفیت های محلی درزمینه ورزش و نشاط شهروندان اجرامی شود. پایان خبر

  • نویسنده : خانم محبوبه شاملو جانی بیگ
  • منبع خبر : روابط عمومی منطقه 14