شهردار منطقه ۱۴ ضمن بازدید از نمایشگاه اختراعات و ابتکارات دانش‌آموزان منطقه، از آمادگی مدیریت شهری منطقه بر ایجاد فرصت مناسب جهت حضور و فعالیت‌های بیشتر نخبگان و فعالان فرهنگی و علمی در عرصه های مختلف از جمله فعالیت‌های شهری خبرداد.

محمد امین سالاری پور خطاب به نوجوانان در نمایشگاه دستاوردهای دانش‌آموزان، با بیان اینکه ظرفیت و انگیزه شما در کنار زیرساخت‌ها می‌تواند اتفاقی خوب را برای شهر و محل زندگی رقم بزند، بر اهمیت مشارکت و جذب افراد در کیفی تر شدن برنامه‌ها و مدیریت شهر تاکید کرد.

سالاری پور با بیان اینکه نوجوانی سرآغاز حرکت به سمت یک جهش طولانی برای بستر زندگیست، بر اهتمام ویژه و تعهد در مسئولیت برای خادمی مردم و موفقیت بویژه نسل جوان و سربلندی کشور اشاره کرد.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت و مشارکت نوجوانان در اجرای برنامه‌های اثر بخش و مورد نیاز نسل جوان و خانواده‌ها همچنین لزوم ارتقای سطح فرهنگ و توانایی کودکان و نوجوانان اظهارداشت: با توجه به این مهم که پرورش نسلی موفق و تاثیرگذار در آینده جامعه ایرانی اسلامی اهمیت دارد، شهرداری منطقه آماده است تا با ظرفیت‌های دراختیار و ایجاد بستر مناسب در تعامل دوسویه با آموزش و پرورش، زمینه‌های لازم که موجبات تفریح، آموزش و پرورش خلاقیت‌های مناسب کودک و نوجوانان و اجرای برنامه‌های کیفی تر می شود را فراهم آورد.

وی با یاداوری نگاه مدیریت شهری به نسل جدید، فعال و مستعد، بر برنامه‌ریزی منطقه برای استفاده از ظرفیت‌های نوجوانان و نخبگان برای اجرای برنامه‌های کیفی و آموزش محور در حوزه اجتماعی و فرهنگی همچنین مدیریت شهر در سال جاری تاکید کرد.

گفتنی است؛ نمایشگاه اختراعات و ابتکارات دانش آموزان در دبیرستان پسرانه علامه حلی و با عنوان «همچوسرو پراز خلاقیت» با حضور شهردار منطقه، معاون امور اجتماعی و فرهنگی، شهردار ناحیه ۵ و کارشناس اداره آموزش‌های شهروندی برپا شد.

  • نویسنده : مهدی طاهری