همزمان با فرارسیدن عید سعید فطر و در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان، بوستان شکوفه منطقه۱۴ با اجرای ویژه برنامه «فرشتگان زمینی» پذیرای جمعی از معلولان بود.

این ویژه برنامه‌های جذاب، معنوی، شاد و متنوع در کنار ضیافت افطاری برگزار شد تا این قشر از جامعه برای انجام کارهای معنوی، فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی تشویق و ترغیب شوند.

علی زیاری شهردار ناحیه یک منطقه با اشاره به برپایی این محفل معنوی در بوستان شکوفه جهت تکریم ازکودکان و نوجوانان دارای معلولیت و خانواده‌هایشان در فضایی صمیمی با صرف افطار و ویژه برنامه فرهنگی قرآنی و فرهنگی که در طول ماه مبارک رمضان از جمله در محلات ناحیه یک اجرا شد، گفت: کمک به تعامل ناتوان جسمی و حرکتی و ایجاد حس همدلی و برابری در آنها بویژه برای نسل جدید یکی از اولویت‌هایی است که در فعالیت‌های مدیریت شهری دنبال می شود.

زیاری افزود: برگزاری این ویژه برنامه‌ها، شناسایی و استفاده از افراد خلاق و نخبگان توانمند در برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی، ارائه خدمات سلامت محور و اجرای پویش «حال خوب» برای کمک‌های خیرخواهانه به خانواده‌های نیازمند دارای معلولیت ساکن ناحیه و منطقه از جمله فعالیت‌هایی است که در سال جدید برای این اقشار از جامعه دنبال می‌شود.

  • نویسنده : محبوبه شاملو