شهردار منطقه ۱۴ از اجرای پروژه های شهری در راستای تکمیل و مناسب سازی کالبد شهری با پیوست اجتماعی و بر مبنای خواست مردم تا افزایش سرانه‌های فرهنگی و تفریحی بصورت محله محور بویژه در بخش های کم برخوردار منطقه خبرداد.

محمد امین سالاری پور چهارشنبه پایانی خرداد ماه طی بازدید میدانی علیرضا نادعلی عضو شورای اسلامی شهرتهران و هیئت همراه از پروژه های شهری و اجتماعی منطقه، از تامین سرانه های شهری بویژه در محله ها بر مبنای مدیریت اجتماعی و متناسب با نیاز و خواسته شهروندان دارالمومنین تهران خبرداد.

سالاری پور در ادامه و ضمن هم اندیشی در خصوص موضوعات شهری و فرهنگی که با حضور این عضو شورای اسلامی شهرتهران صورت گرفت، با بیان اینکه دارالمومنین تهران خاستگاه ۲ هزارو ۷۰۰ شهید و با بیش از ۲ هزار هیئت مذهبی قطب فرهنگی و مذهبی پایتخت به شمار می آید، گفت: علاوه بر برنامه ریزی برای اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی با استفاده از ظرفیت‌های مذهبی برای همه اقشار، تلاش داریم تا در اجرای پروژه‌های شهری و کالبدی رویکرد فرهنگی لحاظ شود.

وی با اشاره به مناسب سازی و تجهیز سراهای محله، ساختمان‌های شهربانو و پرتو در محلات ۲۱ گانه منطقه در راستای مشارکت بیشتر مردم در فعالیت های فرهنگی، ورزشی و اجتماع محور افزود: در این راستا علاوه بر احداث دوبوستان جدید در بخش غربی منطقه به دنبال ظرفیت سازی برای افزایش سرانه‌های ورزشی و فرهنگی در این بخش کم برخوردار منطقه هستیم.

علیرضا نادعلی عضو و نائب رئیس شورای فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران در پایان این دیدار و هم اندیشی با تاکید بر اهمیت رویکرد فرهنگی و اجتماعی در کنار نهاد خدماتی، از مدیریت شهری منطقه ۱۴ برای اجرای و پروژه‌های کالبدی وفعالیت‌های فرهنگی و مردمی قدردانی کرد.

  • نویسنده : علی صادقی پر ی