امیر یزدی شهردار منطقه ۱۴ با اشاره به اینکه امسال و به برکت اهل بیت(ع) برنامه های اجتماعی و فرهنگی متنوع در ایام محرم و صفر بویژه برای نسل جدید و جوان بهتر و باشکوه تر درحال برگزاری است، از آمادگی مراسم بزرگ اربعین حسینی خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، در چهارمین هم اندیشی مدیران آموزش های شهروندی مناطق ۲۲ گانه پایتخت که با حضور مدیر کل و مدیران آموزش های شهروندی پایتخت برگزارشد، گفت: مشارکت دادن کودکان و نوجوانان با هدف فرهنگسازی دینی و زنده نگه داشتن واقعه کربلا و اربعین حسینی از اولویت های معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه خواهد بود.

امیر یزدی شهردار منطقه ۱۴ ضمن آرزوی قبولی عزاداری شهروندان در ماه محرم الحرام از برنامه ریزی برای اجرای پویش های مختلف و کار ویژه منطقه در حوزه اجتماعی و فرهنگی با مشارکت نوجوانان و جوانان و با محوریت محلات۲۱ گانه منطقه تاکید کرد.
وی افزود: بر این اساس ارائه مهارت ها و دوره های آموزش های شهروندی برای ارتقای سطح آگاهی جوانان و نوجوانان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و مشارکت و مسئولیت پذیری اجتماعی این قشر در اولویت برنامه های اجتماع محور منطقه ویژه خانواده ها با محوریت نسل جدید قرار دارد.

یزدی در ادامه با اشاره به ضرورت داشتن مهارت های شهروندی در جهت تعالی و کشف استعدادها همچنین مشارکت بیشتر نسل جدید در فعالیت های اجتماع محور و تحقق و توسعه پایدار شهری تاکید کرد: بر این اساس علاوه بر ارائه مهارت ها و دوره های آموزش های شهروندی جهت ارتقای سطح آگاهی جوانان و نوجوانان ، اجرای برنامه های مذهبی و فرهنگی ویژه ایام محرم و صفر اجتماع محور با محوریت نسل جدید در اولویت برنامه های اجتماع محور منطقه است.

  • نویسنده : محبوبه شاملو