شهردار ی منطقه ۱۴ رتبه دوم در خدمات رسانی به خانواده شهدا در بین مناطق ۲۲گانه را از آن خود کرده است.

محمد امین سالاری پور شهردار دارالمومنین تهران با تاکید بر اینکه خدمت به خانواده های معظم شهدا، جانبازان وایثارگران ادای دین و تکلیف برای همه خدمتگزاران است، انتخاب منطقه در رده رتبه های برتر بین مناطق ۲۲ گانه در سال ۱۴۰۱ را بواسطه ارزیابی اداره کل ایثارگران شهرداری تهران حائز اهمیت برشمرد.

سالاری پور به فعالیت های به اجرا در آمده برای تکریم و خدمت به خانواده معزز شهدا و ایثارگران منطقه در سال ۱۴۰۱اشاره کرد وگفت: به منظور دلجویی و ادای احترام به خانواده شهدا هر هفته دیدار با خانواده های معظم ایشان، جانبازان و ایثار گران ساکن و شاغل در منطقه برگزار شد. وی ادامه داد: نامگذاری معابر، پلاک کوبی و مزین کردن نام معابر به شهدا در کنار غبار روبی یادمان و برگزاری یادواره شهدا از برنامه های است که به پاس گرامیداشت و زنده نگه داشتن نام و یاد مقام والای شهدا انجام شده و مستمر خواهد بود.

اعزام پدران و مادران شهدا به گلزار شهدای بهشت زهرا (س)، اجرای تور های سیاحتی و زیارتی برای ایثارگران، جانبازان و خانواده های شهدا همچنین ارائه خدمات سلامت محور و رسیدگی به درخواست های ایثار گران از دیگر خدمات انجام شده منطقه در سال گذشته است که به گفته سالاری پور در سال جاری نیز استمرار خواد داشت.

شهردار منطقه۱۴ در پایان با بیان اینکه خدمت به خانواده شهدا افتخار است، تاکید کرد: پاسداشت، ارائه خدمت و رسیدگی به امور خانواده شهدا و ایثارگران و جانبازان سرافراز که امنیت این مرز و بوم مرهون این دلاورمردان است، وظیفه همگانی است و در دارالمومنین تهران حائز اهمیت و مورد توجه فعالیت های جاری قرار دارد.

  • نویسنده : شکوه زین الدینی