سخنگوی دولت تسهیل در صدور مجوز‌های کسب و کار را نمونه‌ای از عملکرد دولت سیزدهم در برداشتن قفل‌های مسیر تولید خواند و گفت: امضاهای طلایی پاشنه آشیل تولید و فرصت‌های شغلی بود که با پیگیری دولت برداشته شد.

به گزارش سیاسی نیوز، علی بهادری جهرمی ظهر امروز در نخستین رویداد هجرت اشتغال‌آفرینی که در دانشگاه قم برگزار شد، اظهار داشت: الگوسازی در توسعه علم و محتوا با بهره گیری از ظرفیت کارآفرینان نخبه لازم و ضروری است.
وی با بیان اینکه دولت در مسیر حذف رویه‌ها و موانع موجود در مسیر تحقق عدالت عمومی عزم واقعی دارد، افزود: دولت از فعالان عرصه اقتصاد و تولید در قالب برنامه های مختلف اجرایی حمایت می‌کند، اگر اساتید کارآفرین در کنار اساتید دارای مقالات برتر ارتقا پیدا می‌کردند الگوسازی در حوزه تولید در مراکز آموزش عالی شکل می‌گرفت.
سخنگوی دولت ادامه داد: دولت در مسیر اشتغال آفرینی مولد از پیشنهادات کارآفرینان و فعالان اقتصادی استقبال می‌کند و از آنها حمایت و پشتیبانی بعمل خواهد آورد.
بهادری جهرمی افزود: دشمن همه ابزارآلات رسانه های و جنگ روانی خود را در مسیر ایجاد موانع در شکوفایی اقتصادی کشور به کار بسته است، نوسانات نرخ ارز یکی از نمونه های جنگ روانی است.
وی تسهیل در صدور مجوز‌های کسب و کار را نمونه‌ای از عملکرد دولت سیزدهم در برداشتن قفل‌های مسیر تولید خواند و گفت: امضاهای طلایی پاشنه آشیل تولید و فرصت‌های شغلی بود که با پیگیری دولت برداشته شد.
سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه در حوزه اشتغال و تولید نیازمند حرکت جهادی مردم و دولت هستیم، گفت: تماشاچی بودن در میدان جنگ اقتصادی بی‌معناست، اگر مردم در این جهاد اقتصادی مشارکت کنند، پیروزی قطعی است.
بهادری جهرمی وظایف دستگاه‌های دولتی در حوزه اشتغال را تنظیم کننده و نظارتی دانست و خاطرنشان کرد: حاکمیت باید قفل و زنجیر‌ها را از مسیر حرکت تولید بردارد، اگر دستگاه‌های اجرایی مانعی در مسیر اشتغال گروه‌های مردمی ایجاد نکند، ۵۰ درصد مشکلات این حوزه برطرف می‌شود.
رویداد ملی هجرت اشتغال آفرینی با حضور ۴۰۰ نفر از فارغ التحصیلان دانشگاهی و طلاب امروز افتتاح شد، این کارگاه تخصصی ۷ به مدت ۷ روز با همکاری دانشگاه قم و وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار می‌شود.

  • منبع خبر : آخرین اخبار