2500 نفر از فرزندان شاهد و ایثارگران در نامه‌ای خطاب به دکتر دهقان آورده‌اند: کشور نیازمند رئیس جمهوری شجاع، با برنامه، آشنا به مشکلات کشور، جهادی و معتقد به نیروهای جوان و متعهد و درون زاست.

بسم الله الرحمن الرحیم

بیاینیه بیش از دو هزار و پانصد  نفر از فرزندان شاهد و ایثارگران در حمایت از حضور جناب آقای دکتر حسین دهقان جهت حضور در انتخابات ریاست جمهوری

 «إِنَّ اللهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ» سوره مبارکه رعد آیه ۱۱

عرصه انتخابات جلوه حضور مردم و تجلی جمهوریت نظام اسلامی است که به خواست و اراده‌ی آحاد ملت شکل گرفته است و انتخاب اصلح، راه نجات کشور از مشکلات عدیده‌ی موجود است.

شرایط دشوار کنونی حاصل دشمنی و کینه توزی عوامل داخلی و خارجی و سوء مدیریت در کشور است.

حضور حداکثری مردم و انتخاب صحیح می‌تواند شرایط را به نفع مردم تغییر دهد، کشور نیازمند رئیس جمهوری شجاع، با برنامه، آشنا به مشکلات کشور، جهادی و معتقد به نیروهای جوان و متعهد و درون زاست.

اینک تعداد کثیری از فرزندان شهدای کشور با بررسی جمیع جهات و مطالعه‌ی دقیق بر روی سوابق و برنامه‌های کاندیداهای احتمالی، سردار گرانقدر جناب آقای دکتر حسین دهقان را به دلیل ؛

الف) سوابق مدیریتی موفق و تحول گرا در دولت‌های گذشته  به‌خصوص در  نهاد ارزشمند بنیاد شهید و امور ایثارگران؛

ب) جوان‌گرایی و تلاش برای انتقال تجربیات مدیریتی به جوانان؛

ج) روحیه‌ی سد شکنی و فرصت سازی به همراه مشورت با متخصصان امور در حل مسائل و مشکلات؛

د) دارا بودن کارگروه  برنامه عملیاتی و واقع بینانه برای حل مشکلات اساسی کشور به ویژه اشتغال و مشکل مسکن آحاد ملت و به‌خصوص کارگران و معلمان؛

ه) سابقه مدیریت و وزارت در دولت‌های هفتم، هشتم، نهم، دهم و یازدهم؛

که موجب شده او را در قواره مدیری باتجربه و جامع‌الاطراف به جامعه عرضه کند را مناسب‌ترین گزینه برای هدایت کشور به قله‌‌های بلند پیشرفت و توسعه تشخیص دهند، از این رو از آن برادر عزیز دعوت بعمل می آورند تا در انتخابات پیش رو با تمام توان در عرصه رقابت‌ها حضور یابند.

در این مسیر فرزندان شهدای کشور ضمن حمایت همه جانبه از سردار دکتر حسین دهقان، آمادگی خود را برای هرگونه کمک و همراهی و در اختیار گذاشتن تمام توان جهت محقق شدن برنامه‌های ایشان اعلام می‌نمایند.