مراسم معنوی محفل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته و خانواده های دارالمومنین تهران در مسجد فاطمه الزهرا(س) منطقه ۱۴ برگزارشد.

در این محفل بزرگ قرآنی که با قدر دانی ازقاریان نوجوانان وسایر قاریان شرکت کننده در مسابقات جشنواره قرآنی سرتاسری برگزارشد، بیش از ۲۰۰ شهروند دارالمومنین تهران به رقابت معنوی پرداختند.

به گفته محمد حسین شیخ سفلی؛ مراسم معنوی محفل انس با قرآن با هدف ترویج فرهنگ قرآنی، انس با کلام الهی و تدبر در آیات الهی و ایجاد انگیزه در کودکان و نوجوانان با محوریت مساجد منطقه برگزار شد و از فعال قرآنی نوجوان همچنین سایر شهروندان در رده های سنی مختلف در این حوزه تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

این مراسم نورانی با تلاوت قاریان برجسته بین المللی حاج «فردی» و «روزبهانی» و قرائت قرآن توسط ۲ قاریان ممتاز، تواشیح، مدیحه سرایی، اجرای برنامه های فرهنگی برپاشد و در پایان نیز از قاریان برجسته جشنواره های قرآنی اخیر با اهدای لوح سپاس تقدیر بعمل آمد.

وی در پایان با بیان اینکه برنامه ریزی شده و دهه ها فعالیت فرهنگی و قرآنی در پاتوق های مذهبی دارالمومنین تهران برگزار می شود، یاداورشد: محافل معنوی و محلی انس با قرآن با محوریت مساجد و با همیاری بسیج، آموزش و پرورش و کانون نوجوانان منطقه در طول سال و متناسب با ایام پیش رو با استقبال و مشارکت صدها نوجوان قرآنی استمرارخواهد داشت و علاقه مندان می توانند با مراجعه به پایگاه‌های مذهبی، مساجد و کانون های محلات از جزئییات فعالیت ها مطلع شوند.

  • نویسنده : مهدی طاهری