شهردار منطقه ۱۴ از اجرای بیش از ۲۰ هزار مترمربع روکش مکانیزه آسفالت در راستای بهبود زیرساخت ها، بهسازی معابر و محورهای مواصلاتی در منطقه خبرداد.

محمد امین سالاری پو با اشاره به توزیع بیش از ۴ هزار ۵۰۰ هزار تن آسفالت تا نیمه ابتدایی اردیبهشت در نقاط مورد نیاز و پیش بینی شده از معابر و محورهای عبوری منطقه گفت: با صرف این تناژ آسفالت محورهای مهم مواصلاتی جنوب منطقه با انجام عملیات روکش آسفالت مکانیزه بهسازی و مناسب‌سازی شده است.

سالاری پور با بیان اینکه بهسازی معابر و محورهای عبوری به لحاظ عبور و مرور شهروندان و روانسازی ترافیکی، از مهمترین فعالیت‌های سال جدید است، افزود: در این راستا محورهای مهم عبوری منطقه با انجام عملیات روکش آسفالت مکانیزه درحال مناسب سازی است.

سالاری پور با بیان اینکه علاوه بر روکش مکانیزه، جهت رفاه و سهولت تردد شهروندان عملیات اصلاح و لکه‌گیری آسفالت به صورت مستمر در سطح منطقه انجام می‌شود،

خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای کیفیت آسفالت معابر و بهبود زیرساخت‌های معابر شهری با توجه به تأثیرپذیری معابر استاندارد و با کیفیت در ترافیک شهری. مناسب سازی و عملیات روکش آسفالت مکانیزه در سایر خیابان ها و محورهای اصلی و فرعی منطقه ۱۴ همچنان اجرا می شود.

  • نویسنده : علی صادقی پری