پنجمین «آموزواره فصلی حرکت» با هدف ارتقاء فرهنگ ترافیک، ترویج رفتارهای درست ترافیکی و پرهیز از اعمال ناایمن در چرخه عبور و مرور شهری در بین شهروندان، آغاز شد و شهر وندان منطقه14 با ارسال آثار هنری و فرهنگی خود می توانند در این مسابقه بزرگ به رقابت بپردازند.

منا خلیلی سرپرست حمل و نقل و ترافیک منطقه با اشاره به اینکه آموزواره حرکت یک رویداد آموزشی است که سازمان حمل و نقل و ترافیک بوده و معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه آن را راهبری می کند، گفت: «رفت و آمد ایمن عابر پیاده» موضوع پنجمین دوره این آموزواره است و علاقه مندان در قالب مسابقه هنری و فرهنگی باهم به رقابت می پردازند.

وی با اشاره به اینکه در ۴ دوره قبلی بیش از ۱۸۰۰ اثر از شهر وندان منطقه ۱۴ به آموزواره ارسال شده است که ۴ نفر از برگزیدگان این ۴ دوره ساکن منطقه ۱۴ بوده اند، افزود: شهروندان محلات مختلف منطقه۱۴ در رده سنی ۶ تا ۱۸ سال می توانند در فرمت های نقاشی ، داستان کوتاه ، خاطره نویسی ، فیلم یک دقیقه ای و عکس در این مسابقه این دوره شرکت کنند.

خلیلی افزود: شرکت کنندگان می توانند آثارشان را تا پایان مرداد ماه ۱۴۰۲به شماره ارتباطی ۰۹۳۶۵۳۲۲۰۴۷ ارسال و و برسر جوایز ارزشمند نقدی و غیر نقدی رقابت کنند.

  • نویسنده : علی صادقی پری