همزمان با برگزاری ممایشگاه شهر‌های خواهر خوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران،۱۴۰۱، از دستاورد های منطقه ۱۴ با رویکرد ترویجی و تبلیغی، آموزش، اطلاع رسانی و تعاملی رونمایی می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، محمد امین سالاری پور شهردار منطقه با بیان اینکه این نمایشگاه با موضوع ارائه الگوی جامع و کارامد فعالیت ها، دستیابی به تفاهم و همدلی بین شهروندان و شهرداری ، اهمیت نقش شهرداری در حل مسائل شهری و ارتقای دانش و مهارتهای تخصصی و…در بوستان گفت و گو برگزارمی شود، گفت: بر همین اساس شهرداری منطقه۱۴ نیز با حضور فعال در این نمایشگاه، توانمندی ها، دستاوردها، چشم اندازها وبرنامه های اجرایی منطقه را ارائه می کند.

سالاری پور با بیان اینکه شهرداری منطقه در تلاش است آخرین دستاوردهای معاونت ها و واحد های اجرایی همچون پروژه ها، اقدامات را ارائه کند، افزود: شاخص ها، ظرفیت های گردشگری و فرصت های سرمایه گذاری برای توسعه و آبادانی منطقه در سال ۱۴۰۱ ، در قالب نشریه، ماکت، کتاب، پوستر، اکران عکس و مستند به صورت کامل معرفی می شود.

سالاری پور ضمن دعوت از شهروندان برای بازدید از این نمایشگاه و غرفه منطقه۱۴، ادامه داد: در مدت زمان برپایی این نمایشگاه که از۱۲تا۱۷تیر ادامه خواهد داشت، علاوه بر کتاب فرصت های سرمایه گذاری و برنامه های سال۱۴۰۱ همچنین ده ها عنوان برنامه و دستاوردهای حوزه های شهری، عمرانی، ترافیکی، اجتماعی و شهرسازی که به منظور ارتقای کیفیت شهروندان انجام و پیش بینی شده است، به اطلاع عموم می رسد.
گفتنی است، علاقه مندان می توانند از ساعت۱۰تا۱۹ با حضور در محل دائمی نمایشگاه شهرداری تهران و نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده۱۴۰۱، از توانمندی های مدیریت شهری منطقه۱۴ در سالن پردیس این نمایشگاه بازدید کنند.

  • نویسنده : زین الدینی