شهردار منطقه ۱۴ از اجرای ده ها ویژه برنامه سلامت محور به منظور ارتقاء سلامت و نشاط اجتماعی شهروندان بویژه اقشار خاص با شعار «سلامت برای همه» و «حال خوب زندگی» در منطقه خبر داد.

محمد امین سالاری پور شهردار منطقه ۱۴ با بیان اینکه هفته سلامت فرصت مغتنمی است در راستای ترویج سبک زندگی سالم و ایجاد حال خوب به خانواده ها گفت: در همین راستا از ۹ تا ۱۵ اردیبهشت سال جاری ویژه برنامه های شاخص و متنوعی با تاکید بر فرهنگ سازی و اصلاح روش های زندگی برای شهروندان منطقه پیش بینی و اجرایی شده است.

وی با اشاره به میزبانی جشنواره حال خوب افراد دارای معلولیت در بوستان مناسب‌سازی شده بسیج و بوستان سمیه و برگزاری همایش منطقه ای تاب آوری در شرایط بحرانی همراه با ارائه خدمات سلامت رایگان ویژه پرسنل و اعضای کانون‌ها افزود: در کنار این برنامه‌ها جشنواره سلامت ولبخند مادرانه و اجرای زنگ تحرک وسلامت در بوستان‌های منطقه از جمله بوستان سهند برنامه های شاخصی است که ویژه خانواده ها در نظرگرفته شده است.

اجرای پویش‌های سلامت و برگزاری پردیس سیار سلامت (اتوبوس سیار سلامت) در۴ نقطه پر تردد شهری وکم برخوردار از جمله برنامه‌هایی مهمی است که به گفته سالاری پور در این هفته اجرا می‌شود.

شهردار منطقه در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای همه شهروندان بویژه خانواده‌های دارالمومنین تهران گفت: ارائه خدمات کلینیکال سلامت، کارگاه های آموزشی، تورهای گردشگری، برگزاری فرآموز سیار در مدارس محلات کم برخوردار، جشنواره غذای سالم، بازدید و تقدیر از مراکز فعال و سایر برنامه های خلاقانه از برنامه های است که با هدف ارتقاءخود مراقبتی، سلامت و نشاط اجتماعی شهروندان با همکاری ارگان‌ها وسازمان‌های همکار در حوزه پیشگیری، سلامت وبهداشت در محلات ۲۱ گانه منطقه اجرا می شود.

  • نویسنده : مهدی طاهری