شهردار منطقه ۱۴ شهر تهران از شروع عملیات اجرایی طرح خدمت در قالب انجام روکش آسفالت، رفع نیازهای ترافیکی و فعالیت اکیپ های خدمات شهری با بازه زمانی یک هفته در محلات و معابر بزرگراهی این منطقه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴؛ محمد امین سالاری پور با بیان این خبر گفت: بهسازی معابر یکی از مهمترین خواسته های شهروندان است که با شروع طرح خدمت روزانه بیش از یک هزار و ۲۰۰ تن آسفالت در معابر محلی و بزرگراهی این منطقه توزیع می شود.
سالاری پور افزود: تراش و روکش مکانیزه آسفالت با فعالیت شبانه روزی اکیپ های عمرانی و هماهنگی پلیس راهور در حال اجراست و بعد از اتمام طرح شاهد رفع بخش عمده ای از نیازهای عمرانی در محلات و شریان های بزرگراهی و مهم خواهیم بود.
وی رفع نیازهای ترافیکی را از دیگر فعالیت های این طرح برشمرد و افزود: بهسازی چراغ های راهنمایی و رانندگی، رفع نواقص گاردریل ها و تابلوهای ترافیکی، انجام خط کشی معابر، نصب تجهیزات ایمنی مسیر و مرمت ایستگاه های اتوبوس دربیش از ۳۰۰ موقعیت مکانی منطقه ۱۴ در دستورکار مدیریت شهری قرار گرفته است.
وی به شروع کار اکیپ های خدمات شهری نیز اشاره کرد و گفت: نوسازی و بازسازی مخازن و زیرمخزنی ها، مبارزه با جانوران موذی، تامین روشنایی، اجرای پوشاننده و رنگ آمیزی، رفع نواقص پل های عابر پیاده و بازپیرایی بوستان ها از جمله مهمترین فعالیت های این حوزه است که با هدف رضایتمندی شهروندان و نونواری سیمای بصری محلات در بازه زمانی یک هفته ای به انجام می رسد.

  • نویسنده : حمیدرضا عرب
  • منبع خبر : روابط عمومی منطقه 14