شهردار منطقه14 از اجرای ویژه برنامه های سلامت محور رایگان همزمان با فرارسیدن سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در دارالمومنین تهران خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، محمد امین سالاری پور گفت: همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی رزمایش‌های متنوع فرهنگی اجتماعی معیشتی، کمک‌های مؤمنانه، فعالیت‌های جهادی، پویش‌های مردمی و اجتماعی به نیت حاج‌قاسم سلیمانی در محلات منطقه فعالیت دارد.

سالاری پور از برپایی کلینیک های سلامت به عنوان برنامه های شاخص این ایام با محوریت مساجد نام برد.وی افزود: در این راستا و به منظور ارتقای سطح سلامت عمومی شهروندان کلینیک های سلامت برپاشده است.

به گفته سالاری پور علاوه بر کارکنان شهرداری (در ساختمان شهرداری )، عموم شهروندان منطقه می توانند از خدمات سلامت محور این کلینیک ها که به نیت شهید حاج قاسم سلیمانی برپاست،رایگان بهره مند شوند.

وی با اشاره به ارائه این خدمات در مساجد شهید بهشتی، جامع ابوذر، علی بن الحسین(ع)، رحمتیه و سلمان ادامه داد:مشاوره و ویزیت متخصصان حاذق ارتوپد، مغز واعصاب، اورولوژی، قلب و عروق، تغذیه، داخلی،مشاوره مامایی، روانشناسی، طب سنتی همچنین استقرار ازمایشگاه از جمله خدماتی است که با حضور کارشناسان و متخصصین حوزه سلامت در این مساجد ارائه می شود.

سالاری پور با اشاره به اینکه این کلینیک های سلامت از ساعت۱۲تا۱۴ در مساجد دایر است، گفت: داوطلبین جوان متخصص نیز در این پایگاه هاطی جلسه آموزشی به خانواده ها به ویژه بریا فرزندان مشاوره تغذیه‌ای ارائه می کنند.

وی یاداور شد: همزمان خانه های سلامت محلات۲۱ گانه منطقه نیز با برگزاری پویش های مختلف جهت بازدید و دلجویی از بیماران کم برخوردار منطقه در این ایام فعالیت دارند.

  • نویسنده : مرتضی قاسمی
  • منبع خبر : روابط عمومی منطقه 14