شهرداری منطقه14 برای برگزاری سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب، امام خمینی(ره) ، به عنوان نخستین منطقه شهرداری تمهیدات لازم را در نظرگرفته و اجرایی کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، محمد امین سالاری پور شهردار منطقه۱۴ در این باره گفت: با توجه به اهمیت نگهداشت محیط داخلی وپیرامونی حرم مطهر امام خمینی(ره) پاکیزه سازی، هرس و زیباسازی این محدوده با استفاده از ظرفیت های حوزه خدمات شهری و فضای سبز منطقه انجام شد.
در این راستا پهنه تحویلی منطقه۱۴ در حرم مطهر در حال آماده سازی برای پذیرایی از زائران حرم مطهر است و ازبازپیرایی و زیبا سازی محیط پیرامونی تا نظافت و پاکسازی با استقرار اکیپ های اجرایی انجام شد. مسئولان شهری منطقه۱۴ نیز برای انجام اقدامات ستاد بزرگداشت امام خمینی (ره) بازدید لازم را انجام دادند.
سالاری پور با بیان این که شرایط لازم برای حضور زائران با اجرای اقدامات وارائه خدمات بهینه در پهنه تعیین شده مرقد امام در بخش خدمات شهری و محیط زیست فراهم شده است، افزود: بر اساس دستورالعمل ابلاغی اکیپی از نیروهای کارگری و اجرایی به پهنه اعزام می شوند تا ضمن آماده سازی پهنه، در حین و پس از مراسم نسبت به ارائه خدمات به زائران اقدام شود.
گفتنی است؛ پیرایش محیطی و انتقال نخاله‌های پسماند، استقرار اکیپ های اجرایی ، مدیریت بحران وتجهیزات ، تامین روشنایی پهنه مشخص شده در اطراف حرم مطهر ،عملیات رفت و روب، علف کشی، تسطیح و خاک برداری و در کل فعالیت‌ شهرداری منطقه ۱۴به منظور برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در حوزه‌های مختلف فرهنگی، خدمات شهری، عمرانی و … تا پایان مراسم ارتحال ادامه دارد.

  • نویسنده : فعال