پوسته پرتال شهرداری منطقه 14 با هدف ارتقاء سایت و برقراری ارتباط بهتر با کاربران امروز جدید و رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، محمد امین سالاری پور شهردار منطقه با اشاره به اینکه پرتال شهرداری منطقه پس از چند سال به روزرسانی شد، در خصوص قابلیت‌های شکل و فرم جدید سایت منطقه گفت:
پرتال منطقه در واقع ویترینی برای نمایش و ارائه خدمات و فعالیت‌های مختلف شهرداری است از این رو بررسی و بروز رسانی پرتال در اولویت‌های اجرایی حوزه برنامه ریزی و توسعه شهری منطقه قرار گرفت.
سالاری پور با بیان اینکه این پرتال در حال حاضر نیز با گرافیک و پوسته جدیدتر و نیز محتوای جامع‌تر در اختیار کاربران قرار گرفته است، ادامه داد:
در پرتال جدید علاوه بر ارائه اطلاعاتی در خصوص هویت و ظرفیت های منطقه، خدمات اینترنتی در حوزه شهرسازی و پرداخت عوارض و سایر خدمات، صفحاتی نیز ویژه اخبار و خدمات نواحی و محلات و فعالیت های آموزشی و سامانه های ارتباطی طراحی شده است.
شهردار منطقه با اشاره به مناسب سازی پرتال برای موتورهای جست و جو افزود: در پرتال جدید کاربران می‌توانند با سرعت و سهولت بیشتری به اخبار و اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند.
به گفته سالاری پور در پوسته جدید علاوه بر اینکه دسترسی به آرشیو اخبار و لینک‌های ویژه برخی نهادهای مرتبط با شهرداری سهولت یافته، معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری منطقه و خدمات کاربردی در پرتال جدید شهرداری این منطقه قابل مشاهده و محسوس است.
یاداورمی شود:شهروندان برای دسترسی به پرتال منطقه ۱۴واطلاع ازخدمات وامکانات پرتال جدیدشهرداری منطقه می توانند به نشانی اینترنتی: region۱۴.tehran.ir مراجعه کنند.

  • نویسنده : مرتضی فعال اصلی
  • منبع خبر : روابط عمومی منطقه 14