جلسه هماهنگی به منظور اقدامات ترافیکی ویژه پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی با حضور پلیس راهور و معاونان ترافیک منطقه ۱۴ و ۱۲ ۱۴ در ساختمان مرکزی منطقه۱۴ برگزارشد.

منا خلیلی در این خصوص گفت: با توجه یه حجم استقبال شهروندان از بزرگترین پیاده روی بزرگ اربعین حسینی در تهران، روانسازی جریان ترافیکی، تمهیدات مدیریت ترافیکی و افزایش ضریب ایمنی عابران از ضروروت های این برنامه هست که در دستور کار این حوزه قراردارد.

وی افزود: بر این اساس با حضور مدیران ارگان های موثر در کنترل تردد و عبور و مرور دو منطقه هم مرز دوازده و چهارده تمهیدات لازم و هماهنگی صورت گرفت.

خلیلی اعلام کرد در روز پیاده روی اربعین حسینی بیش از ۱۲۰ نفر از نیروهای خدمات رسان و سازمان های فوریتی و ایمنی همچون آتش نشانی، ستاد بحران، اورژانس تهران، سامانه ۱۳۷ و … در مسیر پیاده روی حضور فعال خواهند داشت

خلیلی با اشاره به اینکه این پیاده روی از میدان امام حسین تا حرم عبدالعظیم در شهر ری می باشد و پنج کیلومتر از این مسیر مشترکا در اختیار منطقه چهارده و دوازده است، یاداور شد:موارد ترافیکی مورد نیاز به عمل آمد تا کیفیت اجرایی مراسم به شرایط ایده آل نزدیک و مردم از شرایط ایمنی این فضای معنوی رضایت داشته باشند.

  • نویسنده : علی صادقی پری