انقلاب اسلامی به عنوان الگویی برای جهان اسلام و آزادی خواهان جهان وظیفه‌ای سنگین بر دوش دارد و با توجه به شرایط کنونی جهان اسلام ، چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی  از اهمیت بیشتری برخوردار است.

به گزارش سیاسی نیوز؛ انقلاب اسلامی به عنوان الگویی برای جهان اسلام و آزادی خواهان جهان وظیفه‌ای سنگین بر دوش دارد و با توجه به شرایط کنونی جهان اسلام ، چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی  از اهمیت بیشتری برخوردار است.

تحولات مختلف و ظهور گروه‌های تکفیری در منطقه به اسم اسلام و همچنین تحریم های جدید امریکا و یکپارچگی دوشمنان برای ایجاد نا امیدی و مشکلات اقتصادی مردم اهمیت و لزوم شرکت در این راهپیمایی ۲۲ بهمن را بیشتر خواهد کرد .

در رابطه با رویکردهای  فرهنگی امروز باید عرضه داشت که معرفی اسلام واقعی و ارتقاء باورهای دینی مردم از جمله اهداف فرهنگی این مرز و بوم بواسطه تاریخ کهن آن می باشد که انقلاب اسلامی ایران به عنوان تنها نظام اسلامی و مردم سالاری دینی باید در جهان اسلام شناخته شده است و نباید گذاشت آزادی خواهان جهان، اسلام را از گروه‌های تکفیری و به ظاهر مسلمان درک کنند.

 ارتقا باورها نیازمند داشتن دانشی عمیق از حوزه های کاری در راستای عقل و دین است که تئوری های غربی بخوبی به این هدف رسیده اند و برای نسل جدید خود برنامه های جذاب براساس سلیق ها پیاده کرده اند و ما در اسلام نیز بصورت ریشه ای این شرایط را بوفور می بینیم ولی لازمه آن اعتقاد محور بودن به این ضمیر اساسی اسلام است.

اصولا اساس هر کاری گذاره ی فرهنگی و پیوست های آن براساس رویکرد های امروزی است و قشر نسل جدید باید درک شرایط فعلی را بواطه ضمیر ناخودآگاه خود داشته باشند و وظیفه هر دستگاه و سازمانی داشتن درک مناسب از مناصبات فرهنگی امروز است.

لزوم مستند نگاری از وقایع امروز و قیاس با تجربه های پیشین می تواند بازخورد رفتاری و افکاری ایجاد نماید و اگر این مرقومه ها بصورتی دقیق، هوشمند و هنری پیاده سازی شوند تاثیری شگرفت بر مخاطب خواهد داشت.

مخاطبان امروز تشنه اطلاعات جدید و براساس افکار تکنولوژی هستند که ما می توانیم اختلاط مناسب آن را با اطلاعات و فرهنگ گروه های مخاطب فراهم اوریم.

  • نویسنده : عبدل