امروز که تاریخ کشورم رو خوندم و شما رو با حکمرانان پیشین مقایسه می‌کنم، به جرات می‌تونم اعتراف کنم که شما کم اشتباه ترین و مقتدرترین رهبر تاریخ این مملکت هستید! شما مثل اشکانیان مرزبان خوبی هستید!

به گزارش سیاسی نیوز؛مریم پزشک مقیم دانمارک نوشت: من در سال ۸۸ بعلت نارضایتی شدید از شرایط اجتماعی-سیاسی تصمیم گرفتم به جای غر زدن، ناله کردن، “نفرین شده” خطاب کردن ایران و خامنه ای …. تغییری در زندگی خودم ایجاد کنم. من در همون سال از ایران به شرق دنیا و بعد از دو سال به غرب دنیا نقل مکان کردم. حدود سه سال بی‌وقفه برای خواسته‌هام جنگیدم، در نوامبر ۲۰۱۱ اقامت دانمارک و در ژوین ۲۰۱۲ از مهاجرت به کانادا با در نظر گرفتن مواردی که از دید ما (من و شهرام همسرم) مهم بود، منصرف شدیم و دانمارک رو انتخاب کردیم.

مدتی بعد از خروج از ایران و یادگیری زبان‌های دیگه، متوجه شدم یه سری تناقضات واضح در اخبار فارسی و خارجی وجود داره! از اونجایی که خانواده‌ای در اینجا نداشتیم و اهل تفریحات معمول در غرب هم نیستم، تصمیم گرفتم در اوقات بیکاریم مطالعه تاریخی-سیاسی داشته باشم! این مطالعات نگرش من رو نسبت به خیلی مسایل عوض کرد!

امروز در آستانه ۲۲ بهمن و سال ۱۴۰۰ دوس دارم برای ارامش وجدان خودم، اعتراف کنم که اقای خامنه‌ای! من اشتباه کردم و شما درست می‌گفتید! شما “توهم توطئه” نداشتید، من “ناآگاه بودم”! من غرق در دروس پزشکی، کشیک، کار، علایقم مثل مجری گری، بازی تئاتر، شب شعر و …. و بدون سواد کافی سیاسی- اجتماعی در مورد تصمیمات شما نظر دادم!

امروز که تاریخ کشورم رو خوندم و شما رو با حکمرانان پیشین مقایسه می‌کنم، به جرات می‌تونم اعتراف کنم که شما کم اشتباه ترین و مقتدرترین رهبر تاریخ این مملکت هستید! شما مثل اشکانیان مرزبان خوبی هستید!

تاریخ خواهد نوشت که شما ایران رو از باتلاق جنگ با طالبان (بعد از فاجعه مزار شریف) در دقایق اخر نجات دادید! و تاریخ خواهد نوشت در زمانی که اریوبرزن ایران/مالک اشتر رو با قانون جنگل ترور کردن و دنیا به زعم تمام کارشناسان دنیا در استانه جنگ جهانی سوم بود، مدبرانه این سایه شوم رو از سر ایران و دنیا دور کردید!

سیاست خارجی/دفاعی و قدرت بازدارندگی شما ارزوی ایرانیان باستان برای رسیدن به دریای مدیترانه رو زنده و روح تمام فداییان ایران باستان، مثل عباس میرزا رو به ارامش رسوند!

من خوشحالم در دوره‌ای زندگی می‌کنم که یک “ایرانی کم اشتباه” زمام امور رو بدست داره! ایندگان خواهند نوشت که شما از هر ایرانی، “ایرانی‌تر” بودید!

خداوند شما رو برای ایران حفظ کنه و به شما توان بده تا ایرانی بسازید برای همه ایرانیان، با هر فکری، ظاهری و نگرشی!

  • منبع خبر : بولتن نیوز